Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Αξιολογηση "blog"


«Σταματήστε τον πόλεμο στη Γάζα!», «Βόμβες αντί πολιτικής λύσης», «Άσκοπες και απορριπτέες οι βόμβες» με αυτούς τους τίτλους σχολιάζει ο ευρωπαϊκός τύπος την ισραηλινή επίθεση στη Λωρίδα της Γάζας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ "BLOG"
Στην αρχή που διάλεξα το μάθημα το συγκεκριμμένο πίστευα πως θα είναι όπως όλα τα άλλα σεμινάρια ( γραπτές εργασίες στο τέλος και παρακολούθηση). Μόλις έμαθα ότι θα έπρεπε να δημιουργήσουμε "blog" ξαφνιάστηκα και φοβήθηκα καθώς επειδή είμαι επί πτυχίω δεν περίμενα να γίνει έτσι το συγκεκριμμένο μάθημα καθώς δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιου είδους στο παρελθόν σε σχέση με τα άλλα τα μαθήματα . Παρόλα αυτά όμως κατά την κρίση μου και τις δυνατότητες μου πιστεύω ότι πήγα αρκετά καλά. Θεωρώ πως σημαντικός παράγοντας ήταν η καθηγήτρια και το λέω αυτό επειδή από την πρώτη στιγμή μας έδωσε να καταλάβουμε ποιος ήταν ο στόχος του μαθήματος αλλά και οι συμφοιτητές μου πυ ήταν συνεργάσιμοι σε βαθμό "εκνευριστικο" για να φανώ και λίγο υπερβολικός αλλά και έξυπνοι.Στην αρχή σάστησα καθώς για εμένα η επαφή με το διαδίκτυο ήταν σχέσης οργής παρά πάθους όπως ισχύει με τους περισσότερους.Η δημιουργία "blog" εμ'ενα προσωπικά μου έκανε πολύ καλό καθώς προβληματίστηκα έντονα πάνω στα θέματα που αναπτύξαμε κυρίως κοινωνικά , με έκανε να αποκτήσω και να έχω άποψη και να ερευνώ το θέμα και από τις δύο πλευρές χωρίς να είμαι απόλυτος όπως είχα μάθει σε μερικά ζητήματα επειδή έτσι είχα ακούσει από τους γονείς ή από διάφορους συγγενείς μου.Γενικότερα με έβαλε σε ένα "τρυπάκι"( αν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή την λέξη) απορίας, με έκανε να αναρωτιέμαι το γιατί αλλά και να το διερευνώ.Μου άρεσε γιατί ήρθα πολύ κοντά με συναδέλφους μπόρεσα να νω αλλά και να κριθώ αλλά το κυριότερο είναι γιατί έμαθα μέσα από αυτή την δουλειά. Κατεμέ θα ήθελα πολύ να διατηρήσω το συγκεκριμμένο ιστολόγιο ως μία πολύ καλή αλλά και πετυχημένη ανάμνηση. Θα δείξει...........

1 σχόλιο:

Γεράσιμος Τσιμπλούλης είπε...

Φίλε Θανάση κατ' αρχήν χρόνια πολλά για τη γιορτή σου. Σου εύχομαι καλό πτυχίο και να συνεχίσεις το ιστολόγιό σου ως χώρο κατάθεσης των σκέψεων και των προβληματισμών σου. Τα blogs ως δίαυλος επικοινωνίας έχουν πολλά να δώσουν.